Raziskave, študije, investicijske programe, projektiranje in prometno planiranje, razvoj in uvajanje najsodobnejše tehnologije predvsem na področju upravljanja s cestami in nadzora prometa OMEGA consult zaokrožuje v strateško in poslovno svetovanje ter ponudbo storitev tako na nacionalni kot tudi na mednarodni ravni. Tako so bili do sedaj že trije usposobljeni strokovnjaki iz podjetja recenzenti v Bruslju. Pod okriljem Evropske komisije so ocenjevali vloge za postopek zbiranja sredstev na področju vseevropskega prometnega omrežja TEN-T.
Med najpomembnejšimi mednarodnimi projekti sta projekta AlpCheck in ARTEMIS.
V projektu AlpCheck je sodelovalo 10 partnerjev iz 5 držav članic EU z območja Alp: Avstrija, Nemčija, Italija, Francija in Slovenija. V konzorcij projekta AlpCheck je bila, kot podizvajalec Direkcije Republike Slovenije za infrastrukturo, na področju okolja, prometa in transporta, vključena tudi OMEGA consult. Projekt je bil sofinanciran s strani Alpine Space Programme kot del okvira Territorial Cooperation 2007-2013. Glavni cilj projekta je izdelava informacijskega orodja za upravljanje in načrtovanje prometa v alpskem prostoru, ki združuje in integrira obstoječe podatkovne vire, ter zagotavlja primerljivost informacij o dejanskem stanju na alpskem prometnem omrežju.
Projekt ARTEMIS (Advanced Rational Transport Evaluator and Multimodal Information System) je sofinancirala Evropska komisija v sklopu Programa Marco POLO. Cilj projekta, v katerem so sodelovali partnerji iz Italije, Francije, Slovenije in Španije je bil vzpostaviti informacijsko platformo za podporo odločevalcem iz transportnega in logističnega sektorja z namenom uporabe učinkovitejše in cenejše modalne porazdelitve. ARTEMIS lahko opredelimo kot tehnološko napreden instrument za vrednotenje alternativ pri transportu tovora od izvora do cilja (door-to-door), ki določi optimalne poteke poti v monomodalnem cestnem transportu in ovrednoti priložnosti ter prihranke multimodalne transportne verige.
ARTEMIS se uporabi tudi za izbiro optimalne transportne enote tako v primeru monomodalne kot multimodalne poti in optimalno izkoriščenost prostora znotraj izbrane transportne enote. Ponuja jasen pogled na razpoložljive izbire v odločitvenem procesu načrtovanja operacije prevoza in nalaganja blaga ter izbiro in kompozicijo transportne enote. Različne alternative primerja glede na učinke, stroške in okoljske parametre ter omogoča določitev optimalne izbire na osnovi uporabnikovih prioritet, za ostale alternative pa poda razloge za njihovo manjšo konkurenčnost.